Klachtenregeling
Huid & Laser Laarbeek streeft er continu naar om iedereen tevreden te stellen met hun behandeling en het resultaat. Als je desondanks niet tevreden bent, moedigen ik je aan om contact op te nemen via telefoon of e-mail. Ik zal samen met jou kijken naar een geschikte oplossing.
Indien je na dit contact nog steeds niet tevreden bent, heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van de klachtenprocedure. Huid & Laser Laarbeek is aangesloten bij de beroepsvereniging NVH, die beschikt over een onafhankelijke klachtenfunctionaris die je klacht met uiterste zorgvuldigheid zal behandelen. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
Mocht je na het doorlopen van de klachtenprocedure nog steeds niet tevreden zijn over de geboden oplossing of de manier waarop de klacht is afgehandeld, dan staat de geschillencommissie tot je beschikking. Deze commissie wordt voorgezeten door een onafhankelijke voorzitter en streeft naar een passende oplossing. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend. Het indienen van een geschil kan via de website van het Klachtenloket Paramedici worden gedaan.